Wikia

Thief Wiki

Żywiołaki ognia

Komentarze0
459stron na
tej wiki

Przekierowano z Żywiołaki Ognia

ŻywiołakOgnia.png
Żywiołaki ognia - stworzenia uosabiające siły żywiołu ognia. Wyglądają jak jak ognista kula wielkości trochę większej, niż głowa. 

Występowanie i zachowanieEdytuj

Pojawiają się głównie w miejscach gorących, np. w pobliżu lawy i ognisk. Poruszając się, wydają charakterystyczny odgłos oraz emitują światło, co może stanowić utrudnienie podczas cichego przekradania się.

WalkaEdytuj

Żywiołaki Ognia w ruinach Karath-Din

Na widok przeciwnika, stworzenia te wypuszczają masowo płomieniste strzały, które zadają spore obrażenia. Przy odrobinie wprawy można je ominąć, jednak jest to bardzo trudne ze względu na ich ilość i szybkość.

Metodą walki z nimi jest m.in. wystrzelenie strzały z grotem wodnym. Dla nic nie spodziewającego się żywiołaka wystarczy jedno celne trafienie, które nie jest takie trudne, jak się wydaje, gdyż żywiołaki poruszają się w dość wolny sposób. Niezbyt ekonomicznym, ale skutecznym, sposobem jest także użycie strzały gazowej.

Istoty te także giną pod wpływem ataków mieczem, co jednak nie jest rekomendowane ze względu na spore ryzyko oparzenia się przy dotknięciu żywiołaka oraz niemożności wykonywania uników. W tym wypadku najlepszą strategią jest silny cios w plecy z ukrycia. 

Z kolei użycie strzały ognistej może dać wręcz przeciwny skutek do zamierzonego, co w oczywisty sposób wynika z natury pochodzenia żywiołaków.

CiekawostkiEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki