FANDOM

Powrót do listy filmików

ScenkaEdytuj

TG CS14 01.pngTG CS14 02.pngTG CS14 03.jpg

Garrett: (Idzie Miastem, po chwili mówi:) Ppfff, Strażnicy.

Strażnik: Sadzisz, że zwyciężyłeś?

Garrett: (Zatrzymuje i odwraca się) Sądzę, że odzyskałem swoje Oko.

Strażnik: Ale... nadal... jesteś ślepy.

TG CS14 12.pngTG CS14 04.png

Garrett: Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, właśnie uratowałem cały świat. Także ciebie.

Strażnik: Wiedzieliśmy, że tego dokonasz. Że tak musi być.

Garrett: (Garrett rusza dalej, po chwili Strażnik za nim) Teraz juz pamiętam, dlaczego odszedłem od Strażników.

Strażnik: A ja pamiętam, dlaczego pozwolilismy, byś odszedł.

TG CS14 05.jpg

Garrett: Czego chcesz ode mnie? Przyszedłeś mi pogratulować? Przyjąć zagubioną owcę z powrotem do stada?

Strażnik: Dobrze więc. Powiem wprost: dokonałeś tego, co zostało wcześniej zapisane w przepowiedniach... I tak, spisałeś się dobrze. Ale nie ma już wśród nas miejsca dla ciebie. Będziesz nas jednak bardzo potrzebował. I to wkrótce.

TG CS14 06.pngTG CS14 07.png

Garrett: Nie sądzę. Mam już powyżej uszu bycia bohaterem. I ludzi waszego pokroju.

TG CS14 08.jpg

Strażnik: Nie uciekniesz od zycia tak, jak uciekłeś od nas, Garretcie. Życie ma swoje sposoby, by cię odnaleźć... niezależnie od tego jak dobrze potrafisz się ukrywać w cieniu... Posłuchaj... Istnieje księga, o której wcześniej nie wiedziałeś... Przybyłem, aby ci powiedzieć, że postąpiłbyś mądrze, gdybyś ją teraz przeczytał... jeśli nadal potrafisz czytać glify.

TG CS14 09.pngTG CS14 10.png

Garrett: Próbuję zapomnieć, ale wy, Strażnicy, wszędzie je dla mnie zostawiacie.

Strażnik: Tak, masz więcej przyjaciół, niż przypuszczasz.

Garrett: Powiedz moim "przyjaciołom", że nie potrzebuję ich tajemniczych ksiąg... ani ostrzeżen zapisanych glifami, ani też ich posłańców! Powiedz im, że mam tego wszystkiego dosyć! To koniec! powiedz im, że Garrett nie żyje (odłącza się od Artemusa i rusza dalej).

TG CS14 11.jpg

Strażnik: Powiem im, że nic się nie zmieniło. Wszystko jest dokładnie tak, jak zapisano w przepowiedniach. Szachraj nie żyje. Strzeżcie się, albowiem świtał będzie... Wiek Metalu.

TG CS14 11.pngTG CS14 13.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki