FANDOM

T2 B12 03.jpg
Lord Bram Gerwazjusz
Informacje o postaci
Frakcje Patrycjusze
Sojusznicy Karras, Lady Karina Veloden, Lord Bafford, Mechaniści
Wrogowie

Nieznani

Pierwsze wystąpienie

Thief: The Dark Project

Lord Bram Gerwazjusz (ang. Gervaisius) - zamożny patrycjusz, kolekcjoner sztuki. Kupował antyki i urządzał wystawy dla innych patrycjuszy, współpracował z Mechanistami dostarczając im maski prekursorów z Zaginionego Miasta. W grze Thief II: Wiek Metalu Garrett włamuje się do posiadłości Gerwazjusza i kradnie maski, aby poznać plany Karrasa.

Interesy i kontakty z MechanistamiEdytuj

Kontakt Lorda Gerwazjuzsa z Mechanistami zaczął się od przyjęcia w Strażnicy Anioła, na który Bram przybył by odebrać Mechanicznego Służącego[1]. Prawdopodobnie wtedy zainteresował się prezentem od Karrasa, a on dowiedział się, że Gerwazjusz może mu dostarczyć więcej masek do swojego projektu.

Wkrótce zaczęli ze sobą korespondować. Lord zaprosił przywódcę Mechanistów na wystawę. Karras poprosił w liście, aby po spotkaniu Gerwazjusz podarował mu jedną maskę i Kultywator, w zamian za obraz Duranta, którego poszukiwał Bram[2]. Karras zainteresował się także terrarium znajdującemu się w posiadłości, ze względu na swój tajemny plan.

Życie prywatneEdytuj

Bram Gerwazjusz był bliskim przyjacielem Lorda Bafforda, często razem polowali. Zdaniem Brama, to Bafford organizował lepsze wypady na północne terytoria[3]. Bywali też na różnego rodzaju balach, takich jak Wieczór Letniego Przesilenia, gdzie Bafford zapoznał Brama z Lady Kariną Veloden[4]. Gerwazjusz związał się z Kariną, zostali narzeczonymi i wyjechali do jego letniej rezydencji, gdzie spędzili trochę czasu[5]. Potem mieli w zamiarach zamieszkać w zimowej posiadłości[6].

Pewnego razu, gdy Lord Gerwazjusz poszukiwał obrazu Duranta, Bafford próbował sprzedać mu fałszywe malowidło[7]. Bram wściekł się na niego, a po tym, jak jego ogrodnik odszedł, nakazał służbie drzewa do swego terrarium wykopać z ogrodu Bafforda, gdyż ten nawet nie próbował go udobruchać[8].

Gerwazjusz był niezmiernie zainteresowany różnego rodzaju antykami, a w szczególności maskami prekursorów i nakryciami głowy. Zorganizował nawet wystawę, na której miał zamiar zaprezentować swoją pokaźną kolekcję. Interesowały go także obrazy, nie tylko Duranta, ale także Lizotte'a, oraz drogocennymi posążkami[9]. Lubiał także rośliny, ale z jakiegoś powodu, prawdopodobnie przez wpływy Mechanistów, postanowił przenieść je do wnętrza domostwa.

PracownicyEdytuj

Gerwazjusz był darzony szacunkiem[10] i uważany przez swoją służbę za człowieka rozsądnego[11]. On i jego zarządca, Duma, byli nawet w stosunkach wręcz przyjacielskich[12].

Lista domowników Lorda Gerwazjusza:

PrzypisyEdytuj

  1. M11B02
  2. M12B06
  3. M12B23
  4. M12B13
  5. M13B13
  6. M13B15
  7. M12B11
  8. M13B15
  9. M12B2
  10. M12B05
  11. M12B03
  12. M12B12

Więcej z Fandomu

Losowa wiki