FANDOM

Miecz - piąta obowiązkowa misja w Thief: The Dark Project (szósta w Thief: Gold)
Sword

Lewitujący miecz

OpisEdytuj

Z Garrettem skontaktowała się Wiktoria, nieznana mu dotąd kobieta. Twierdzi, że reprezentuje człowieka, który jest pełen podziwu dla sposobu w jaki Garrett poradził sobie z Ramirezem, a teraz chce, by ukradł dla niego pewien przedmiot. Chodzi o magiczny miecz należący do patrycjusza, a zarazem kolekcjonera o imieniu Konstantyn. Nie wiadomo o nim zbyt wiele. Pojawił się niedawno w mieście i uchodzi za ekscentryka. Wiktoria przypuszcza, że miecz będzie znajdował się na widoku, ale pod czujnym okiem straży i w otoczeniu zabezpieczeń. Mówiła też, że ochrona jest bezwzględna i dobrze wyszkolona, a w posiadłości łatwo się zgubić. Garrett postanowił dostać się do posiadłości przez balkon. Budynek przypomina labirynt z wielkimi ogrodami i odwróconymi do góry podłogą pomieszczeniami i korytarzami, a na dodatek jest naszpikowany pułapkami. Garrett odnajduje miecz na drugim piętrze i ucieka z posiadłości. Przy okazji odkrył jego magiczną właściwość: jest on niewidoczny dla przeciwnika, gdy zostaje wyciągnięty do zadania ciosu.

CeleEdytuj

  • Spenetruj górne piętra posiadłości i zabierz miecz.
  • Zbierz łupy o wartości 500 (normalny), 1200 (trudny), 1500 (ekspert).
  • Wydostań się z posiadłości.
  • Nie zabijaj strażników (ekspert).
  • Znajdź jakieś przydatne informacje o Konstantynie (ekspert).

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek startowyEdytuj

  • Miecz
  • Pałka
  • 25 strzał ostrych
  • 4 strzały wodne
  • 4 strzały ogniste
  • 2 strzały mchowe
  • 3 strzały linowe
  • 3 strzały hałasujące
  • 2 miny (tylko na poziomach trudności Normalnym i Trudnym)
  • 2 bomby błyskowe
  • Wytrychy

SklepEdytuj

  • 30 strzał ostrych
  • 20 strzał wodnych
  • 8 strzał ognistych
  • 8 strzał mchowych
  • 5 strzał linowych
  • 8 strzał hałasujących
  • 7 min
  • 5 bomb błyskowych
  • 3 mikstury lecznicze

Postacie występujące w misjiEdytuj

Postać Ilość Uwagi
Normalny Trudny Ekspert
Miecznik Konstantyna 23 24 23 Jeden z mieczników z poziomu trudności Trudny został zamieniony na łucznika na poziomie Ekspert.
Łucznik Konstantyna 1 1 2

SekretyEdytuj

Najbardziej znany sekret dotyczy "Małego Wielkiego Świata". Występuje tylko w Thief: Gold. W ogrodzie
Switchtowtrfll

Przycisk otwierający kratę.

Konstantyna znajduje się kaplica. Przed wejściem do kaplicy płynie strumień. Jeśli wskoczysz do niego, to zobaczysz, że jest on ograniczony kratami. Przed strumieniem znajdują się dwie kolumny z wyrytym na każdej emblemacie w kształcie twarzy. Jedna z twarzy ma wysunięty język. Pociągnij go, a krata po lewej stronie się otworzy. Popłyń (można dopłynąć bez nabierania oddechu) do wodospadu, a potem... czuj się jak Guliwer. Najpierw kraina liliputów, a potem olbrzymów. Gdy juz będziesz w tej drugiej i zechcesz ją opuścić, poszukaj obok łóżka mysiej dziury. Użyj strzał z liną, aby dostać się na samą górę.

ŁupyEdytuj

W posiadłości można zebrać łupy warte 2636 w Thief: The Dark Project (2656 w Thief: Gold): złoto warte 1711 (1731 w Thief: Gold), klejnoty warte 400 oraz kosztowności o wartości 525.

WskazówkiEdytuj

  • W posiadłości Konstantyna jest mnóstwo kafelków. Pokrywaj je w odpowiednich miejscach strzałami mchowymi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki