FANDOM

Powrót do listy filmików

ScenkaEdytuj

Garrett: Strażnicy. Zrobiliście sobie przerwę w polowaniu na moją głowę?

Splinter group 01.jpgSplinter group 02.jpg

Strażnik 1: Nie wszyscy Strażnicy uważają, że jesteś winny, Garretcie.

Strażniczka: Ale też nie mieliśmy dowodów, żeby odmienić przebieg twojego procesu.

Splinter group 03.jpg

Strażnik 2: Ten proces nas zhańbił. Orland pozbawiony jest godności. Wie, że musi zastąpić Caducę, więc zamierza nadać temu... temu dziecku, Gamall, stanowisko Interpretatorki.

Splinter group 04.jpg

Garrett: A więc założyliście swój maleńki klub spiskowców.

Splinter group 05.jpg

Strażniczka: Jest nas więcej. W hierarchii Strażników... kotłuje się. Wiemy, że Orland chciał cię wrobić w morderstwo, ale nie potrafimy zrozumieć jego motywów.

Garrett: To łatwe. Orland jest Bratem i Zdrajcą... wiedział, że Caduca wkrótce to odkryje. Musiał ją zabić, żeby nie zdążyła ujawnić jego tożsamości, i przypuszczał, że przy okazji zdoła się mnie pozbyć.

Splinter group 06.jpg

Strażniczka: To tylko jedna z wielu możliwości, Garretcie.

Splinter group 07.jpg

Strażnik 2: Orland *tłumił* w zarodku wszelkie dociekania związane z przepowiednią o Wieży Zegarowej. Słyszałeś o tym? Jeśli patrzeć z góry, zgliszcza układają się w kształt strzały... która wskazuje dokładnie na Bibliotekę Strażników.

Garrett: ...zaprzaniec zostanie wskazany...

Splinter group 08.jpg

Strażnik 2: Zdaje się, że ktoś usilnie stara się sprowadzić na nas Wiek Ciemności. Występuje zafałszowanie... ilekroć glify...

Strażniczka: Strażnika Artemusa nie widziano od czasu, gdy zaczął się proces. Wyznał mi, że nie jest już pewien, komu ufać... zachowywał się dziwnie... był bardzo tajemniczy.

Strażnik 1: Ale miał rację... nie sposób już stwierdzić, kto jest godzien zaufania... stopień, w jakim glify...

Splinter group 09.jpg

Strażniczka: Orland wciąż się ciebie obawia. I nie przestanie, dopóki Egzekutorzy nie dostarczą mu twoich zwłok.

Strażnik 2: Wykorzystał Glif Więzi, aby w całym Mieście zaryglować wszelkie Drzwi Glificzne. Śledzi nas wszystkich. Dopóki nie zostaniesz odnaleziony, dopóty nikomu nie wolno opuszczać Siedziby.

Strażnik 1: Wykorzystaliśmy sekretne przejście Orlanda. Prowadzi ono z Siedziby do jego biura w Bibliotece. Wiele ryzykujemy, ale to był jedyny sposób, żebyśmy się spotkali bez obawy, że ktoś nas podsłucha.

Strażniczka: Może moglibyśmy ci... pomóc. Strażnicy-Skrytobójcy nie dadzą za wygraną, zaś...

Garrett: Już mi pomogliście.

Strażnik 2: Dlaczego? Co zamierzasz zrobić?

Garrett: Znaleźć jakiś dowód, że Orland jest winny. To nie powinno być trudne.

Splinter group 10.jpg

Strażniczka: Ach tak... Gdzie spodziewasz się znaleźć ten... dowód? Garretcie?

Splinter group 11.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki