FANDOM

Powrót do listy filmików

CytatEdytuj

Nawet posiadając ogromną wiedzę, nie przewidzieliśmy, że pewne wydarzenia okażą się tak złożone. Najmniej prawdopodobne przymierze było zarazem najbardziej owocne.

- Kronika Wieku Metalu

OdprawaEdytuj

Garrett: Z przykrością muszę przyznać, że miałaś rację, jeśli chodzi o Nowy Kodeks Mistrza Budowniczego. Karras coś planuje, a w tej księdze zawarte zostały jego główne zamierzenia. Szkoda, że zaczął się ukrywać, bo chętnie bym zobaczył, jak dławi się własnymi słowami.

Wiktoria: Karras jest... fanatykiem z natury,

T2 B14 01

Wiktoria: ale zaczynam się również obawiać, że zżera go ambicja.

Zamaskowany Służący: Proszę, pomóż mi.

Wiktoria: Powiadasz, że rozdaje "służących" jako podarunki?

Garrett: Tak. A oni musza być w jakiś sposób związani z Kodeksem. Służący to broń, którą patrycjusze właśnie zaprosili do swoich domów. Powinienem się cieszyć.

T2 B14 02

Wiktoria: A schematy potwierdziły przewidywania moich szpiegów: Wyspa Markhama to miejsce, gdzie realizowany jest Projekt Cetus.

Garrett: Wiedziałaś o Wyspie Markhama?! Zdajesz sobie sprawę, jak trudno było dostać się do tego biura?! Wolałbym, żebyś nie marnowała mojego czasu.

Wiktoria: Jesteś arogancki, Garretcie. A jednak nie doceniasz swojego znaczenia dla sprawy: twoje działania okazały się niezwykle istotne.

Garrett: Wiesz, czym jest Projekt Cetus?

T2 B14 03

Wiktoria: Schematy mają zbyt techniczny charakter, żeby rozszyfrować ich znaczenie, ale zawierają odniesienie do imienia "brat Cavador". I tym właśnie tropem powinniśmy podążyć.

Garrett: Potrzebujemy więc Cavadora. Jestem pewien, że chciałabyś zadać kilka pytań wysokiemu randze Mechaniście. Wyruszę i postaram się "przekonać" Cavadora, żeby ze mną wrócił.

T2 B14 04

Wiktoria: Możemy się od niego wiele nauczyć. Lotos, mój szpieg na Wyspie, posiada zapewne informacje o Cavadorze. Niestety, od dłuższego czasu nie nawiązaliśmy z nim kontaktu.

T2 B14 05

Garrett: Pewnie stał się zbyt nieostrożny. Nie popełnię tego samego błędu. 

Wiktoria: Mam nadzieję, że Lotos wciąż żyje. To wierny szpieg i... zaufany przyjaciel. Gdybyś go odnalazł, bylibyśmy niezwykle wzdzięczni.

Garrett: Mam tylko nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, jakie ryzyko podejmuję dla ciebie. Nie każdego dnia tak nisko wyceniam swoje usługi.

T2 B14 06

Więcej z Fandomu

Losowa wiki