FANDOM

OdprawaEdytuj

Doki. Dzielnica biedoty, pełna zatłoczonych izdebek i gburowatych mieszkańców. Nie szukałbym tutaj pomocnej dłoni. Ale gdybym miał wynająć kilku bezwzględnych oprychów, z pewnością nie znalazłbym lepszego miejsca. Dla tych, którzy pragną nabyć przedmioty rzadkie i egzotyczne, Doki są miejscem, gdzie przechowuje się wyładowany ze statków drogocenny towar, dopiero później transportowany do bogatszych dzielnic. Doki mogą więc być łakomym kąskiem dla złodzieja, o ile tylko unika się podejrzanych osobników i, rzecz jasna, straży miejskiej. Ze względu na kwarantannę ten obszar wciąż pozostaje odcięty od innych dzielnic, ale przy pomocy Glifu Wejścia przedostałem się przez bramy. Jak widać, współpraca ze Strażnikami ma również swoje dobre strony. Mam przeczucie, że trafiłem we właściwe miejsce i że odwdzięczę się Strażnikom. Jeśli mają rację i rzeczywiście nadchodzi Wiek Ciemności, to jego poszukiwania należy rozpocząć właśnie w Dokach. Tutaj jest tak ciemno, że gubią się nawet... typy spod ciemnej gwiazdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki