FANDOM

Powrót do listy filmików

CytatEdytuj

Budowniczy zasię obdarzył Cię największym ze wszystkich skarbów: przyszłością! Ale to dzięki własnej woli zdołasz wykuć klucz, który otwiera zamek.

- Z prywatnej korespondencji Karrasa

OdprawaEdytuj

Garrett: Nowy Kodeks Mistrza Budowniczego?

Wiktoria: Karras przepisuje na nowo starożytne teksty Młotodzierżców. Nie wiemy jednak, w jakim celu.

Garrett: Więc chcesz, żebym się dowiedział.

Wiktoria: Tak. Ale pojawił się też bardziej naglący problem.

T2 B11 01.jpg

Wiktoria: Karras wydaje bal dla miejscowych patrycjuszy w Strażnicy Anioła, nowej wieży Mechanistów w Dziennym Porcie. Musimy wiedzieć, jakie ma zamiary. Powinieneś się tam udać, Garretcie, dziś wieczorem, kiedy trwało będzie przyjęcie.

T2 B11 02.jpg

Garrett: Strażnica Anioła? Na tym ma polegać nasza umowa? Zaczniesz dla mnie wynajdować coraz to nowsze sposoby na popełnienie samobójstwa?

Wiktoria: Czy naprawdę rozmawiam z Garrettem, Mistrzem Złodziejskiego Fachu? Jeśli obawiasz się niebezpieczeństwa, to...

Garrett: Po prostu... podaj mi szczegóły.

Wiktoria: W wieży wprowadzono nadzwyczajne środki bezpieczeństwa ze względu na obecność miejskich patrycjuszy, więc wejście do środka będzie trudne.

T2 B11 04.jpgT2 B11 03.jpg

Garrett: Dla ciebie, owszem. Ale ja nie zamierzam pukać do drzwi frontowych. Nie bez powodu miejskie dachy nazywa się Złodziejskim Traktem.

Wiktoria: Mam dla ciebie nowe wyposażenie. Powinieneś wyruszyć natychmiast. I pamiętaj...

Garrett: ...żeby ukraść sakiewki uczestnikom przyjęcia.

Wiktoria: ...że musisz się dowiedzieć, ile tylko zdołasz, na temat Projektu Cetus.

T2 B11 05.jpg

Wiktoria: To nazwa, która ciągle przewija się w raportach moich szpiegów. Karras ma biuro w wieży. Spróbuj tam znaleźć jakieś informacje.

Garrett: Błyskotliwy pomysł: znaleźć informacje o projekcie Karrasa...

T2 B11 06.jpg

Garrett: w jego biurze.

Wiktoria: Chyba nie zapomniałeś, kto jest teraz twoim wrogiem, Garretcie?

Garrett: Jeśli posiadasz niesprawdzone informacje i będę na darmo nadstawiał karku, nasza umowa ulegnie rozwiązaniu. Wtedy jeszcze raz mnie o to zapytaj.

T2 B11 07.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki