FANDOM

Powrót do listy filmików

CytatEdytuj

Odłóż-że swój młot, odłóż swe szydło - dawnych odpadków i staroci przejawy. A teraz swą buławę podnieś! I swym mieczem machnij! Budowniczy rozpala ogniska tym, którzy przeciw napastliwości się jednoczą.

--Nowy Kodeks Mistrza Budowniczego

OdprawaEdytuj

Czasami życie w Mieście jest grą niewartą świeczki.

T2D B11 02.jpgT2D B11 03.jpg

Mamy tu nowego Szeryfa, który toczy swą osobistą wojnę z przestępczością.

T2D B11 05.jpgT2D B11 04.jpg

Unikanie prawa jest częścią gry, ale Szeryf Gorman Truart zmienił reguły.

T2D B11 06.jpg

Poprosił o pomoc odłam Młotodzierżców, zwący się "Mechanistami". Są tak samo fanatyczni i do tego dwa razy bardziej zindustrializowani.

T2D B11 07.jpg

Dostarczyli Truartowi parę niezłych urządzeń, takich jak niewolnicy z miedzi i brązu, którzy polują na jego zawołanie.

T2D B11 08.jpg

Mechaniści otworzyli interes w bogatej dzielnicy Miasta zwanej Dziennym Portem. Wieść niesie, że gdzieś w środku ich wieży znajdują się plany nowego wytworu będącego przyszłą zabawką Szeryfa. Taką, ktora rzuci na kolana każdego złodzieja w Mieście. Zamierzam się do niej włamać i ukraść schematy, zanim projekt trafi na linie produkcyjne. Ale chodzi tu o coś więcej niż... pomyślność interesów moich kolegów z przestępczego współświatka.

T2D B11 09.jpgT2D B11 10.jpg

Aby zdobyć zwolenników, Mechaniści wydają szykowny bankiet dla miejscowych patrycjuszy. A ja się na niego wproszę.

T2D B11 11.jpgT2D B11 12.jpg

Z taką ilością hrabin i lordów w jednym miejscu będzie jak w cukierni.

T2D B11 13.jpg

W tych dniach ulice są nieźle zatłoczone, więc wejdę na dachy i dostanę się do wieży od góry. Jeśli przetnę budynek lub dwa nie zdobędę żadnej nagrody uznania, ale...

T2D B11 14.jpg

...nie nazywali by tego od tak sobie Złodziejskim Traktem.

T2D B11 15.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki