FANDOM

Powrót do listy filmików

Intro StrażnikówEdytuj

Keeper 1.pngKeeper 2.pngKeeper 3.pngKeeper 6.pngKeeper 5.pngKeeper 4.pngKeeper 7.png

CytatEdytuj

Najbardziej obiecujący akolita opuścił nasze szeregi. Nie z powodu mniejszej słabości - uczucia, lecz wskutek większej - gniewu. Jego serce zachmurzyło się, utracił wewnętrzną równowagę, ale zachował niezrównane umiejętności. Nawet wówczas wiedzieliśmy, że należy nań zwracać szczególną uwagę.

--- Kronika Strażników

OdprawaEdytuj

Bafford 7.png

Na ten wieczór przewidziałem prostą robotę.

Bafford 1.png

Włamać się do strzeżonej posiadłości, ukraść bezcenną błyskotkę kolejnemu tłustemu patrycjuszowi i ulotnić się niepostrzeżenie.

Bafford 2.png

Lord Bafford wyjechał z Miasta. Krążą plotki, że wraz z nim - jako ochroniarz - udał się kapitan domowej straży. Każda rzecz ma swój czas: nie było lepszej pory na drobne włamanie.

Bafford 3.png

Frontowa brama posiadłości Lorda Bafforda jest zawsze dobrze strzeżona, a główna ulica nie zapewnio złodziejowi żadnej osłony.

Bafford 4.png

Ale Kusy twierdzi, że istnieje lepsze wejście... Na uboczu, daleko od uczęszczanych miejsc. Jeden strażnik i - najprawdopodobniej - żadnych świadków, którzy mogliby utrudnić moje przedsięwzięcie.

Bafford 5.png

Drobiazg, który mam zdobyć dla Kusego, to berło - srebro, klejnoty, typowe ozdoby. Powinno osiągnąć niezłą cenę. Bafford - jak większość ludzi jego pokroju - prawdopodobnie trzyma swoje skarby na najwyższym piętrze budynku. Blisko serca...

Bafford 6.png

... i z dala od służby. Nie warto dłużej czekać.

Bafford 8.png

Mam plany budynku naszkicowane przez Kusego. A wszyscy, którzy mieli spać w posiadłości już dawno śpią. Czas zaczynać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki