FANDOM

Powrót do listy filmików

CytatEdytuj

Manipulując człowiekiem, trzeba zachować szczególną uwagę. Gdy ręka zbyt lekka, będzie dogadzał swym kaprysom; gdy ręka zbyt ciężka, zwróci się przeciwko tobie.

- Kronika Wieku Metalu

OdprawaEdytuj

Czas na pogawędkę w cztery oczy ze starym znajomym, Szeryfem Truartem. Przełamiemy pierwsze lody,

T2 B09 01.jpg

a potem przedstawię dowód, który zwędziłem Mechanistom. Jestem pewien, że Szeryf uświadomi sobie doniosłość konsekwencji związanych z ewentualnym ujawnieniem nagrania.

T2 B09 02.jpg

Truart działał z czyjegoś polecenia, kiedy nasłał na mnie swoje psy gończe w gospodzie pod Koślawym Bełkotliwcem... i na pewno z radością wyjawi, kim jest tajemniczy zleceniodawca.

T2 B09 03.jpg

W posiadłości Truarta odbywało się dziś wieczorem przyjęcie. Musiałem więc zaczekać, aż rozejdą się wszyscy goście. Truart wzmocnił zabezpieczenia, kiedy został Szeryfem, więc włamanie się do środka może być dosyć... trudne.

T2 B09 04.jpgT2 B09 05.jpg

Oby jakiś pijany gość zostawił otwarte drzwi. Gdy znajdę wejście, Szeryf będzie już pogrążony w głębokim śnie. Widziałem, jak przed godziną wychodził ostatni gość, więc służba zapewne sprząta, podczas gdy reszta domowników szykuje się do snu. Teraz muszę jakoś dostać się na drugą stronę tego muru...

T2 B09 06.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki