FANDOM

Powrót do listy filmików

Intro MłotodzierżcówEdytuj

Hammer 1.pngHammer 2.pngHammer 3.pngHammer 4.pngHammer 5.pngHammer 6.pngHammer 7.png

CytatEdytuj

Zanim nadeszła śmierć, kłamcy musieli raczyć się dłońmi złodziei, zaś złodzieje połykać języki kłamliwych braci. I wychwalaliśmy Mistrza Budowniczego za wydawane przezeń wyroki.

--- Młotodzierżców Księga Zasad

OdprawaEdytuj

Udałem się do domu Kusego, żeby dostarczyć mu berło. Nie zastałem jednak tam nikogo. Kusy został aresztowany przez Młotodzierżców. Najwyraźniej nie przypadło im do gustu jego zajęcie. I wątpie, aby zapałali miłością do mojego.

Rozpadliny 1.png

Mam więc nadzieję, że mnie nie zauważą, gdy będę wydostawał Kusego z ich więzienia. A to właśnie mam zamiar zrobić.

Rozpadliny 2.png

Przetrzymują Kusego w kompleksie górniczym, który wyryli w kamieniołomie.

Rozpadliny 7.png

Kamieniołom jest zalany wodą. Jednak Młotodzierżcy nadal pracują na najwyższych poziomach kopalni, a część kompleksu przekształcili w zakład karny dla tych, którzy... "pogwałcili" ich prawa.

Rozpadliny 3.png

Od pewnego znajomego, który został tam kiedyś zamknięty, otrzymałem mapę. Trudno byłoby dostać się do środka przez główną bramę, ale jest też inne wejście. Szyb kopalni przecina zbocze góry na południe od kamieniołomu. Dostanę się do kopalni i będę zmierzał w stronę więzienia, które powinno znajdować się gdzieś u szczytu góry, w kierunku północnym. Młotodzierżcy nie zapuszczają się na niższe poziomy kopalni, ponieważ krążą opowieści, że to miejsca nawiedzone.

Rozpadliny 4.png

Wolałbym się w to wszystko nie mieszać, ale Kusy jest uczciwym paserem i nie mam zamiaru pogodzić się z tym, że Młotodzierżcy go schwytali.

Rozpadliny 5.png

No i jest mi winien pieniądze za robotę u Bafforda...

Rozpadliny 6.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki