FANDOM

Powrót do listy filmików

CytatEdytuj

Dzierżąc honor niby tarczę ponad powietrzem, powinniśmy zachować ostrożność. Niechaj pozostanie bezpieczny w zamknięciu, ale zawżdy przed oczyma wiernych. Przyszłe pokolenia oddane zostały w zastaw naszej troski.

--- Młotodzierżców Kazanie o Talizmanach

OdprawaEdytuj

Pozyskanie Talizmanu Powietrza będzie interesującym wyzwaniem. Ale muszę go odnaleźć, jeśli mam zdobyć Oko dla Konstantyna.

TG B10 01.jpg

Talizman jest dobrze ukryty w miejskiej świątyni Młotodzierżców... będę więc musiał nieco powęszyć. TG B10 02.jpg

Problem w tym, że świątynia jest pełna ludzi zarówno za dnia jak i w nocy... nawet ktoś o moich umiejętnościach nie mógłby zbyt długo pozostać niezauważony. Powiadają, że najciemniej jest pod latarnią.

TG B10 05.png

Wejdę więc przez główną bramę... przebrany za nowicjusza Młotodzierżców. To doskonałe rozwiązanie, ponieważ nowicjusze muszą zachowywać milczenie, dopóki pozostają na terenie świątyni.

TG B10 03.jpg

Moi informatorzy mogą dla mnie zdobyć przepustkę nowicjusza, dzięki której przedostanę się przez bramę. Gdy już będę w środku, nie muszę się śpieszyć...

TG B10 04.jpg

dokładnie przeszukam całą świątynię... i znajdę Talizman. O ile nie zrobię czegoś, co jest zakazane... lub nie zostanę przyłapany w miejscu, gdzie nie powinienem być. Jeżeli stanie się coś złego, to podejrzenia od razu padną na nowego przybysza...

TG B10 06.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki