FANDOM

Powrót do listy filmików

InformacjaEdytuj

Jest to żartobliwa wersja Odprawy z misji Posiadłość Lorda Bafforda. Grafiki w sepii zostały zastąpione dziecięcymi rysunkami lub szkicami koncepcyjnymi twórców gry, a cytat został podmieniony na "Bla bla bla". Jedyne, co pozostało z oryginalnej odprawy, to wypowiedzi Garretta.

CytatEdytuj

Bla bla bla

OdprawaEdytuj

Na ten wieczór przewidziałem prostą robotę.

TG B18 01.jpg

Włamać się do strzeżonej posiadłości, ukraść bezcenną błyskotkę kolejnemu tłustemu patrycjuszowi i ulotnić się niepostrzeżenie.

TG B18 02.jpg

Lord Bafford wyjechał z Miasta. Krążą plotki, że wraz z nim - jako ochroniarz - udał się kapitan domowej straży. Każda rzecz ma swój czas: nie było lepszej pory na drobne włamanie.

TG B18 03.jpg

Frontowa brama posiadłości Lorda Bafforda jest zawsze dobrze strzeżona, a główna ulica nie zapewnio złodziejowi żadnej osłony.

TG B18 04.jpg

Ale Kusy twierdzi, że istnieje lepsze wejście... Na uboczu, daleko od uczęszczanych miejsc. Jeden strażnik i - najprawdopodobniej - żadnych świadków, którzy mogliby utrudnić moje przedsięwzięcie.

TG B18 05.jpg

Drobiazg, który mam zdobyć dla Kusego, to berło - srebro, klejnoty, typowe ozdoby. Powinno osiągnąć niezłą cenę. Bafford - jak większość ludzi jego pokroju - prawdopodobnie trzyma swoje skarby na najwyższym piętrze budynku. Blisko serca...

TG B18 06.jpg

... i z dala od służby. Nie warto dłużej czekać.

TG B18 07.jpg

Mam plany budynku naszkicowane przez Kusego. A wszyscy, którzy mieli spać w posiadłości już dawno śpią. Czas zaczynać.

TG B18 08.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki