FANDOM

OdprawaEdytuj

Poprosiłem mojego pasera, żeby rzucił okiem na medalion Lorda Juliana. Perry twierdzi, że odciśnięto w nim herb Rutherfordów. To jeden z tak zwanych "Wielkich Rodów". Rutherfordowie mają zamek w Południowej Dzielnicy, ulicę swojego imienia, nieprzebrane bogactwa oraz paskudną reputację osobników kłótliwych i zdradzieckich.

Podsłuchana przeze mnie rozmowa dowodzi, że Julian to nieodrodny syn swojego rodu. Lord Ember, kuzyn Juliana, jest obecnym rezydentem zamku, zaś Julian pragnie na nim wywrzeć zemstę. Ma dobry plan: ukryć się w wozie z zapasami i przedostać do zamku po zmroku, a następnie, gasząc pochodnię w kształcie głowy lwa, która znajduje się na dziedzińcu, dać znak kucharzowi, żeby otworzył boczne wejście. Plan jest tak dobry, że sam z niego skorzystam.

Sądząc po nazwie, Opal Rodowy może się okazać cenny. Lepiej mu będzie ze mną niźli w towarzystwie ścian skarbca. Nie mogę się jednak ociągać: Ember ma bez wątpienia osobistego strażnika i kilka rodzinnych sztuczek w zanadrzu dla każdego, kto połakomi się na Opal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki