FANDOM

Osobisty Dziennik Kolekcjonera Brama - książka autorstwa Lorda Brama Gerwazjusza.

CytatyEdytuj

Tom 1.7

Właśnie wróciłem z długiej i miłej podróży na północne terytoria. Ach, jakież wspaniałe polowania odbywają się na północy! Bafford zawsze organizuje najprzyjemniejsze wypady. Wędrowaliśmy konno w deszczu przez trzy dobre dni i Julian nabawił się paskudnego przeziębienia. Niemniej jednak zabawa była przednia.

Szkoda, że nie zdołałem niczego złapać. Baffuś zapewniał, że zwierzyny będzie pod dostatkiem, ale tym razem łowy nie przypominały zupełnie naszej ostatniej wyprawy na zachód. Nie przywiozę więc głów dzikich zwierząt, którymi można się pochwalić. Wkrótce dodam jednak kilka nowych okazów do mojej kolekcji. Mam  nadzieję, że znajdę trochę czasu, aby zapolować, kiedy wyjadę na wieś, na zachód.

Tom 1.9

-Kupiłem nowy obraz trowiańskiego malarza, Lizotte'a. U Ramireza odbyła się nadzwyczaj udana aukcja. Wciąż nie mogę uwierzyć, że tyle zapłaciłem.

-Nabyłem niezwykły posążek morskiej nimfy od kupca, który wracał z Hraboty Mniejszej.

-Wciąż staram się znaleźć ten przeklęty obraz Duranta; nie mogę uwierzyć, że Bafford próbował mnie oszukać, oferując nędzną kopię!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki