FANDOM

T2 B04 05.jpg

Porucznik Hagen - w czasach Ery Metalu drugi najważniejszy człowiek Szeryfa Gormana Truarta.

CharakterEdytuj

Był człowiekiem okrutnym[1], ale także lojalnym w stosunku do swego przełożonego. Krytykował porucznik Mosley, która miała wątpliwości co do Szeryfa. Pisał, że Truart zapoczątkował "Nową Epokę" w dziejach Miasta, a jego podwładni "nie powinni myśleć, powinni wykonywać rozkazy". Byłby nawet gotów aresztować swoją rodzinę, gdyby szeryf tak rozkazał[2].

Gdy Mosley nie radziła sobie ze sprawą likwidacji Pogan, szeryf rozważał przekazanie taj sprawy Hagenowi, jako, że umiał on "pielęgnować w sobie nienawiść, więc nie miałby związanych ze sprawą dylematów moralnych"[3]. Był uważany albo za bohatera walczącego z przestępczością, albo zaślepionego lojalnością pupilka Truarta.

WrobienieEdytuj

W drugiej części gry Garrett został wynajęty przez nieznanego człowieka, działającego prawdopodobnie z ramiena Wiktorii bądź Mosley, do wrobienia Hagena w kradzież pieniędzy ze skrabca w Posterunku Nadrzecze. Co ciekawe, Hagen próbował rozwiązać zagadkę kradzieży z Magazynu Konfiskacyjnego[4]. Na ironię losu, po działaniach podjętych przez Garretta, sam został pozbawiony stanowiska i skazany za nie.

PrzypisyEdytuj

  1. M04B04
  2. M04B05
  3. M04B08
  4. M04B07

Więcej z Fandomu

Losowa wiki