FANDOM

T2 B08 02.jpg

Porucznik Mosley - w czasach Wieku Metalu była, obok porucznika Hagena, jedną z przybocznych Szeryfa Gormana Truarta. Sympatyzowała z Poganami, lecz była kobietą uczciwą o zawsze czystym sumieniu.

Praca w Straży MiejskiejEdytuj

Pomimo, że zawsze była bardzo zaradna i pracowita, to jej zapał do pracy zaczął słabnąć od czasu, gdy Gorman Truart został Szeryfem. Krytykowała jego metody rozprawiania się z przestępcami pomimo, że go szanowała. Zadania, które jej zlecał, nie odznaczały się dużą skutecznością wykonania[1]. Mosley liczyła, że wkrótce do Miasta wróci Baron i zakończy dyktaturę Truarta[2].

Truart przydzielił ją do sprawy likwidowania Pogan w Mieście, jednak, gdy jej działania zaczęły "ocierać się o niesubordynację", Truart zamierzał przekazać sprawę porucznikowi Hagenowi[3]. Jednak przez wzgląd na jej nieskazitelną służbę, postanowił dać jej jeszcze jedną szansę. Mosley podejrzewała Truarta, że w tajemnicy współpracuje z domem publicznym prowadzonym przez Madame Volari, jednak nie mogła tego dowieść. Wielu członków Straży również miało wątpliwości co do Truarta i Hagena, więc uznali, że jedyną osobą, której mogą zaufać, jest Mosley[4].

Związki z PoganamiEdytuj

W odpowiedzi na radykalne metody Truarta dotyczące rozprawiania się z Poganami, Mosley zaczęła z nimi potajemnie współpracować. Kontaktowała się z nimi poprzez wystawianie doniczki na parapecie jej biura, oraz kładzenie na progu gałązki szałwii[5]. Informowała Pogan o poczynaniach Truarta i powiadomiła ich o tym, że to Karras zlecił Szeryfowi rozprawienie się z Garrettem[6].

Wkrótce Mosley spoufaliła się z Poganami i zawiązała z nimi spisek. Jego celem było zabicie Szeryfa i objęcie przez nią władzy nad Strażą Miejską[7]. Plan zamordowania się powiódł, ale pogański zabójca zostawił na miejscu zbrodni pęk kluczy z herbem pani porucznik. Mimo to, nie znalazła się ona w kręgu podejrzanych o zabójstwo[8], gdyż Garrett zabrał ze sobą kluczowy dowód tuż po zabójstwie. 

Ukryta działalność Mosley nigdy nie wyszła na jaw. Nie wiadomo co się potem z nią działo, ale prawdopodobnie została następczynią Gormana Truarta na stanowisku Szeryfa.

Życie prywatneEdytuj

Mosley uwielbiała rośliny. Bardzo dbała o swój ogród i nie machnęła ręką na to, że jej kwiaty padają pod naporem nieznanych owadów[9].

PrzypisyEdytuj

  1. M04B11
  2. M04B12
  3. M04B08
  4. M04B14
  5. M10B07
  6. M10B08
  7. M10B09
  8. M08B02
  9. M04B12

Więcej z Fandomu

Losowa wiki