FANDOM

Posiadłość Lorda Bafforda - pierwsza obowiązkowa (druga nieobowiązkowa) misja w Thief: The Dark Project oraz Thief: Gold
Bafford1.jpg

Dziedziniec z basenem

OpisEdytuj

W niedługi czas po opuszczeniu Strażników, znajomy Garretta, paser Kusy, zleca nam zadanie - "włamać się do strzeżonej posiadłości, ukraść bezcenną błyskotkę kolejnemu tłustemu patrycjuszowi i ulotnić się niepostrzeżenie". Garrett wykorzystuje nieobecność Lorda Bafforda i postanawia zakraść się do posiadłości przez studnię nieopodal budynku.

CeleEdytuj

  • Zakradnij się do posiadłości Lorda Bafforda. Najlepiej podjąć próbę wejścia przez studnię na tyłach budynku. Wcześniej jednak trzeba zabrać klucz strażnikowi. Aby nie wywoływać zamieszania, można ogłuszyć strażnika lub dokonać kradzieży kieszonkowej.
  • Odszukaj wysadzane klejnotami berło Lorda Bafforda i znajdź dla tej błyskotki nowe miejsce... w swojej kieszeni. Postaraj się nie wywoływać przy tym zbyt dużego zamieszania.
  • Skoro i tak masz zamiar zwędzić berło, wykorzystaj pobyt w rezydencji i zabierz łupy o wartości
    • 350 (trudny)
    • 700 (ekspert)
  • Nie zabijaj służących. Są nieszkodliwi. (trudny).
  • Nie zabij nikogo, wykonując swoją robotę. Ani służących, ani strażników, ani domowych zwierzaków... Nikogo (ekspert).
  • Kiedy już wykonasz wszystkie zadania, wydostań się z posiadłości na ulice Miasta (trudny i ekspert).

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek StartowyEdytuj

SklepEdytuj

Postacie występujące w misjiEdytuj

Postać Ilość Uwagi
Normalny Trudny Ekspert
Strażnik bramy 3 3 3
Strażnik Bafforda 9 12 12 Trzech strażników mniej patroluje drugie piętro na normalnym poziomie trudności.
Sierżant Bafforda 2 3 3 Jeden sierżant mniej patroluje drugie piętro na normalnym poziomie trudności.
Żółty Pająk 2 3 4
Służący 5 5 5

SekretyEdytuj

W bocznej odnodze kanałów (do których dostajemy się studnią) znajduje się grota pająków ze skrzynią.
OM T1 Lord Bafford's Manor screenshot0001.jpg

Na południowym wschodzie posiadłości, w ogrodzie, za transparentem znajduje się sekretne przejście do sali tronowej. Transparent można zniszczyć mieczem.

ŁupyEdytuj

Na terenie posiadłości znajdują się łupy warte 1429: złoto warte 914, klejnoty warte 250 oraz kosztowności o wartości 265.

WskazówkiEdytuj

  • Nie atakuj od frontu! Stoi tam dwóch Strażnik Bafforda oraz jeden łucznik. Ciężko ich zabić. Nawet jeśli ich pokonasz, to zwycięstwo będzie pyrrusowe. Gdy wejdziesz za bramę, trudno będzie się prześlizgnąć przez kafelkowany hol, podczas gdy w balkonach czekają łucznicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki