FANDOM

Przytulisko Przedmościa - jedno z miejsc w grze Thief: Deadly Shadows.

Przytulisko przedmościa to opuszczony i nawiedzony budynek. Znajduje się w Starej Dzielnicy. Budynek jest znany w całym mieście. Mieszkańcy unikają bramy prowadzącej do tego miejsca.

HistoriaEdytuj

Przytulisko przedmościa było sierocińcem, a później szpitalem psychiatrycznym. W tym samym czasie. Sieroty zostały przeniesione do innej sali, żeby było więcej miejsca dla pacjentów. Pewnej nocy wybuchł pożar w wieży personelu. Nikt nie wie w jakich okolicznościach, ale można wywnioskować że głównym podejrzanym jest pacjent nr 9.Pożar zniszczył górną część budynku. Po tym budynek został opuszczony. Dwie sieroty miały spotkanie z Wiedźmą. Jedna z sierot, Lauryl została zamordowana, a drugi zaś wstąpił do zakonu Młotodzierżców i postanowił zamścić się na szarej pani, za śmierć przyjaciółki. Podczas wydarzeń z Thief: Deadly Shadows, Garrett udał się do tego miejsca, po drodze spotkał ducha Lauryl, który prosił o pozbycie się jej przedmiotów z tego miejsca. Trzymała tam (krew, pamiętnik, piżamę) i sierociniec w ten sposób ją ,, Pamiętał ".

Szpital jest zamieszkiwany przez zombie pacjentów, albo pacjentów którzy jeszcze żyją. Jest ich od 8 do 9., W zależności od poziomu trudności. A we wspomnieniach przez duchy Personelu. W jakiś dziwny sposób budynek ma swoją pamięć. Gdy ktoś przebywa w nim długo to zostaje tam na wieczność, jedynym sposobem jest oszukanie przytuliska, która polega na tym, że osoba musi popełnić samobójstwo. Garrett upozorował swoją śmierć skacząc z okna w wieży personelu.

Członkowie PersoneluEdytuj

PacjenciEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki