FANDOM

Służba

Służba w swych komnatach

Służący (ang. servant, po polsku także służba) - osoby zajmujące się pracami domowymi w posiadłościach patrycjatu można spotkać w prawie każdej misji rozgrywającej się na terenie posesji. Występują także jako zwykli przechodnie lub mieszczanie. Nie mają lekkiego życia - ciężko pracują i muszą znosić pracodawców, którzy w większości wypadków odnoszą się do nich z niechęcią i pragną bezwzględnej lojalności.

ZachowanieEdytuj

Służącyztacą

Służący przy pracy

Służący nie potrafią się bronić, gdy poczują się zagrożeni, pobiegną szukać pomocy u straży domu lub Straży Miejskiej, przy okazji głośno wołając o pomoc i prosząc o nie robienie im krzywdy. Gdy spotykamy ich podczas wykonywania prac domowych często narzekają na pracę i chlebodawcę, rozmawiając między sobą. Zwykle mają swoje własne kwatery na uboczu posiadłości, gdzie sypiają w nocy, gdy skończą swoją pracę. Z reguły, w nocy służba już śpi, ale mimo to czasem mogą nawet pełnić posługę, gdy np. pan pracuje po nocach, jak robi to Ramirez.

CiekawostkiEdytuj

  • W grze jest mało rodzai służby, więc gracz może odnieść wrażenie, że Miasto jest zamieszkiwane przez bliźniaków lub wszyscy ciągle zmieniają pracę...
  • Służki, słysząc jakieś dziwne dźwięki, często pytają się "Czy to ty, Kevel?"
  • Jedynym domostwem, w której nie spotkamy służącego, jest Posiadłość Konstantyna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki