FANDOM

Szkolenie Strażnika" jest pierwszą misją nieobowiązkową w Thief: The Dark Project, w której gracz zostaje zapoznany z regułami rozgrywki.
Bafford3

Sala startowa

Dostarcza także informacji o przeszłości Garretta - w odprawie jest mowa o tym jak "przenosił wiadomości i kradł sakiewki aby nie zemrzeć z głodu". Pewnej nocy zauważył dziwnego mężczyznę odzianego w czarny płaszcz ("Ludzie przechodzili obok niego jakby w ogóle nie istniał"). Garrett podkradł się do niego sądząc, że może mieć przy sobie kosztowności, jednak tuż przed kradzieżą mężczyzna odwrócił się i schwycił rękę złodzieja, mówiąc przy tym, że "niełatwo jest zauważyć Strażnika, zwłaszcza takiego, który nie chce być zauważony". Po krótkiej rozmowie Garrett postanawia pójść za mężczyzną. Tym samym wstąpił w szeregi Strażników.

W trakcie treningu Garrett uczy się kolejno jak poruszać się niezauważonym, jak poruszać się bezszelestnie, uczy się walczyć a także uczy się dodatkowych umiejętności poruszania się.

CeleEdytuj

  • Postępuj wedle wskazówek instruktora, aby ukończyć trening.

Postacie występujące w misjiEdytuj

Postacie Liczba Uwagi
Strażnik Instruktor 3
Partner do walki 1

ŁupyEdytuj

W ostatniej sali znajduje się złoty kielich o wartości 50. Jest to cały łup z tej misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki