FANDOM

Uciekaj! - dziesiąta obowiązkowa misja w Thief: The Dark Project (trzynasta w Thief: Gold).
Dump018.jpg

OpisEdytuj

Garrett leżał kilka godzin w sali z ołtarzem, gdy usłyszał kroki. Okazało się, że kilku Strażników postanowiło go uwolnić, ale ledwie to uczynili, zniknęli. Garrett musiał uciekać z posiadłości Konstantyna, lecz przedtem musiał odzyskać swój sprzęt. Znalazł za ołtarzem pałkę, kilka strzał i łupy z katedry. Główne drzwi były zamknięte, ale drzwi na prawo, których nie dało się wcześniej otworzyć, teraz są otwarte i okazało się, że prowadzą do podziemnego kompleksu jaskiń zamieszkiwanych przez różnorakie stwory: muchołaki, żabnice, małpoludy, zielone pająki, a raz Garrett uniknął bliższego spotkania z żywiołakiem. Udało mu się znaleźć plany rytuału, który Konstantyn chce odprawić z Okiem, oraz jaki ma tego cel: chce przywrócić świat do pierwotnego wyglądu, gdy ludzie musieli żyć w lasach, szałasach i bać się wszystkiego, co napotkają. Garrett znajduje wejście do właściwej części posiadłości i ucieka z niej. Już wie, co zrobi.

CeleEdytuj

  • Wydostań się z posiadłości.
  • Odzyskaj swój sprzęt (trudny).
  • Dowiedz się, co Konstantyn planuje zrobić z Okiem (ekspert).

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek StartowyEdytuj

  • Miecz Konstantyna

Postacie występujące w misjiEdytuj

Postać Ilość
Normalny Trudny Ekspert
Małpolud 24 25 25
Muchołak 7 8 8
Zielony Pająk 7 10 11
Żywiołak 1 2 2
Żabnica 8 8 8

ŁupyEdytuj

W jaskiniach i w posiadłości można zebrać łupy o wartości 1980: złoto warte 1250, klejnoty warte 600 oraz kosztowności o wartości 130. Doliczany jest także łup z poprzedniej misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki