FANDOM

W Paszczy Chaosu - ostatnia obowiązkowa misja w Thief: The Dark Project/Thief: Gold.

OpisEdytuj

Po przyprowadzeniu arcykapłana do Młotodzierżców, Garrett opowiada im, że Szachraj zstąpił do swojego królestwa, aby odprawić rytuał z Okiem. Przygotowali więc dla Garretta fałszywe Oko w którym została ukryta pułapka. Gdyby podmienić personifikant na falsyfikat, Konstantyn powinien wpaść w kłopoty. Garrett znajduje w podziemiach Świątyni Młota portal do Paszczy Chaosu, magicznej domeny Szachraja skąd przybywały wszystkie potwory i wyrusza na poszukiwanie Konstantyna i Oka. Po drodze niszczy także portal którym bestie przechodziły do miasta. Gdy znalazł Konstantyna, ten już kończył odprawiać rytuał. Garrett podkradł się do ołtarza i podmienił prawdziwe Oko na fałszywe. W końcu Szachraj zbliżył się do Oka i zaczął mówić, żeby się przed nim "otworzyło". W pewnym momencie Oko eksplodowało i Konstantyn zdążył wypowiedzieć jedno słowo ("Zdrada!") zanim upadł na posadzkę. Świat został uratowany.

CeleEdytuj

  • Przejdź przez Paszczę Chaosu i znajdź Konstantyna.
  • Podmień prawdziwe Oko na replikę.
  • Poczekaj aż Konstantyn skończy odprawiać rytuał (nowy cel).
  • Zniszcz portal, którym przechodzą bestie, zanim Konstantyn skończy odprawiać rytuał (ekspert).

WskazówkiEdytuj

  • Jeśli grasz na poziomie trudności Ekspert, zachowaj po jednej strzale żywiołów, aby zniszczyć portal.
  • Na koniec misji powinno się zachować przynajmniej jedną strzałę mchową (im więcej strzał mchowych tym lepiej), aby podmienić Oko bez wywoływania hałasu, wchodząc na posadzkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki