FANDOM

W Przebraniu - ósma obowiązkowa misja w Thief: The Dark Project (jedenasta w Thief: Gold).
Hammertempleentrance.jpg

Wejście do świątyni

OpisEdytuj

W placówce Strażników Garrett przeczytał, że Talizmany Powietrza i Ziemi (w Thief: Gold tylko Talizman Powietrza) są przechowywane przez Młotodzierżców w Świątyni Młota w Południowej Dzielnicy. Główny problem leży w tym, że świątynia pełna jest ludzi zarówno za dnia jak i w nocy, nawet ktoś o zdolnościach Garretta nie mógłby długo pozostać niezauważonym. Garrett postanowił więc przebrać się za Nowicjusza Młotodzierżców i w ten sposób został przepuszczony na teren przybytku. Musiał jednak uważać: gdyby ktoś zobaczył go, że kradnie bądź przebywa w zakazanym obszarze (oznaczonym symbolem czerwonego młota w pozycji odwróconej), natychmiast podniósłby alarm. Garrett jednak bardzo uważa i po chwili wykrada Pierwszy Młot z relikwiarza. Musiał się dowiedzieć gdzie jest/są Talizman/y. Wyczytał z pewnej księgi, że na terenie świątyni znajduje się pięć przełączników i wszystkie muszą zostać włączone w przeciągu pięciu minut. Otworzą one kratę, za którą znajduje się przełącznik, za pomocą którego można otworzyć drugą kratę za którą jest/są Talizman/y. Wyczytał też, że aby zdjąć zaklęcie ochraniające Talizman/y, musi przeczytać na głos Modlitwę Budowniczego Murów. Garrett znajduje papirus, na którym została zapisana, włącza pięć przełączników, po czym dostaje się do Talizmanu/Talizmanów i zaczyna czytać. Tuż po tym jak skończył, zaklęcie zostało zdjęte i włączył się alarm. Garrett zabiera zdobycz po czym ucieka ze świątyni. Może w końcu zdjąć pieczęcie z drzwi katedralnych w Starej Dzielnicy.

CeleEdytuj

  • Okaż list od arcykapłana strażnikowi przy bramie, a następnie wejdź na teren świątyni.
  • Wykradnij Talizman Powietrza.
  • Wykradnij Talizman Ziemi (tylko Thief: The Dark Project).
  • Zbierz łupy o wartości 1500 (trudny), 2400 (ekspert).
  • Zabierz Pierwszy Młot z relikwiarza (trudny).
  • Nie zabij żadnego Młotodzierżcy (ekspert).
  • Wydostań się na ulice Miasta.

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek StartowyEdytuj

  • Miecz Konstantyna
  • Pałka
  • 16 strzał ostrych
  • 6 strzał wodnych
  • 1 strzała gazowa
  • 1 strzała linowa (tylko na poziomie trudności Normalny)
  • 1 bomba błyskowa
  • List od arcykapłana

SklepEdytuj

  • 5 strzał wodnych
  • 2 strzały ogniste
  • 8 strzał mchowych
  • 2 strzały gazowe
  • 3 strzały hałasujące
  • 1 mina
  • 1 mina gazowa
  • 3 mikstury lecznicze

Postacie występujące w misjiEdytuj

Wszyscy Młotodzierżcy będą wobec Ciebie neutralni, chyba że zrobisz coś sprzecznego z zasadami.

Postać Ilość
Strażnik Młotodzierżca 18
Kapłan Młotodzierżców 2

ŁupyEdytuj

W Świątyni Młota można zebrać łupy o wartości 2758: złoto warte 2108, klejnoty warte 250 oraz kosztowności o wartości 400.

WskazówkiEdytuj

Rzeczy, które możesz robić.Edytuj

  • Chodzić, biegać, skakać i wspinać się wszędzie na terenie świątyni (wyjątkiem są obszary zakazane i koszary).
  • Chodzić z wyciągniętą bronią.
  • Pić mikstury, jeść i czytać zwoje oraz księgi.
  • Ogłuszać Młotodzierżców, jeśli nikt tego nie widzi.
  • Nosić w rękach przedmioty takie jak młoty czy butelki. Nawet jeśli rzucisz czymś w Młotodzierżcę, to tylko zawyje z bólu i nie podniesie alarmu.
  • Nosić skradzione niepostrzeżenie łupy oraz takie przedmioty jak młot z pokoju arcykapłana.

Rzeczy, których nie możesz robić.Edytuj

  • Kraść na oczach Młotodzierżców.
  • Wchodzić do zakazanych obszarów na oczach Młotodzierżców.
  • Przebywać za długo w koszarach.
  • Zostawianie ciał na widoku/ noszenie ciał.
  • Rzucanie bomb błyskowych.
  • Włączyć alarmu.
  • Zanim zabierzesz Talizman/y, postaraj się ogłuszyć jak najwięcej Młotodzierżców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki