FANDOM

W głąb Kościeliska - trzecia obowiązkowa misja w Thief: The Dark Project/Thief: Gold.
Bonehoard entrance

Wejście do Kościeliska

OpisEdytuj

Po śmieci Kusego w Rozpadlinach i kradzieży mapy oraz zapisków Feliksa, Garrett postanowił pokusić się o ten Róg Kwintusa o którym była mowa w notatkach. Feliks zdobył trochę informacji, zanim odszedł szukać Rogu. Według niego, znajduje się on w grobowcu patrycjuszy - Rodu Kwintusów. Powiedział też, że katakumby uchodzą za miejsce nawiedzone i najeżone pułapkami. Garrett nie miał jednak wyboru - zalegał z czynszem. W drodze po Róg ukradł również dwa bardzo cenne klejnoty: Duszę i Serce Mistyka, a im bardziej zbliżał się do celu, tym wyraźniej słyszał przepiękną muzykę. Przedzierał się przez jaskinie Bełkotliwców, hordy nieumarłych, oraz naszpikowane pułapkami grobowce, po drodze mijając też ciała członków grupy Feliksa aby w końcu otrzymać zapłatę za swój trud.

CeleEdytuj

  • Przeszukaj starożytne Kościelisko i zdobądź legendarny Róg Kwintusa.
  • Po co nieboszczykom skarby? Zrzuć więc z ich barków ciężar łupów o wartości co najmniej
    • 1000 (trudny).
    • 2000 (ekspert).
  • W czasie wyprawy po Róg Kwintusa znajdź i ukradnij sławny klejnot zwany Duszą Mistyka (trudny).
  • Klejnot zwany Duszą Mistyka ma bliźniaka o nazwie Serce Mistyka, który - jak wieść niesie - również znajduje się w Kościelisku. Znajdź i zabierz Serce (ekspert).
  • Kiedy zdobędziesz to, po co przyszedłeś, wydostań się na powierzchnię (trudny).

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek startowyEdytuj

Zaczynasz z tym samym ekwipunkiem na każdym poziomie trudności.

SklepEdytuj

  • 12 strzał wodnych
  • 6 strzał linowych
  • 6 strzał hałasujących
  • 3 butelki z wodą święconą
  • 3 mikstury lecznicze

Postacie występujące w misjiEdytuj

Postać Liczba Uwagi
Bełkotliwiec 16 Dodatkowo pięć martwych
Upiór 1
Ognisty Cień 1 Tylko w Thief: Gold
Ożywieniec 30

Postacie ważneEdytuj

SekretyEdytuj

ŁupyEdytuj

W Kościelisku można zebrać łupy warte 2450 w tym: złoto warte 425, klejnoty warte 1800 i kosztowności o wartości 225.

Wskazówki i uwagiEdytuj

  • Bonefirealtar

    Przykładowe pomieszczenie z pułapkami. Na czerwono zaznaczono kafelki uruchamiające pułapkę. W tym wypadku strzały wystrzeliwane z otworów w ścianach.

    "W głąb Kościeliska" jest pierwszą misją w której są pułapki. Jest ich pełno. Zwracaj uwagę na ciemne i wyróżniające się miejsca na podłożu oraz na otwory w ścianach.
  • Bonesoultorchrom

    Widoczne trzy z pięciu pochodni, które trzeba zapalić, by odblokować przejście prowadzące do Duszy Mistyka.

    Zachowaj przynajmniej pięć ognistych strzał. Będą ci one potrzebne do zapalenia pochodni, po czym będziesz mógł dostać się do pomieszczenia z Duszą Mistyka (dotyczy poziomów trudności trudny i ekspert). W Thief: Gold jest łatwiej, bo po przegonieniu Ognistego Cienia zostaje po nim strzała ognista.
  • Na pierwszych dwóch poziomach trudności nie uda Ci się zabrać wszystkich łupów. Na poziomie trudnym będzie zablokowana droga do Serca Mistyka, a na normalnym dodatkowo do Duszy Mistyka.
  • Wykorzystaj kolumny, aby unikać "spojrzeń" kamiennych strażników w drodze po Serce Mistyka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki