FANDOM

Wejście do gospody, wyjście z cienia - pierwsza i zarazem treningowa misja w grze Thief: Deadly Shadows. Jej celem jest okradnięcie Lorda Juliana przebywającego w ,,Gospodzie Pod Niebieską Czaplą".

Sposób przejściaEdytuj

Idąc po śladach i unikając światła mijamy pierwszego strażnika. Chowamy się w małej wnęce, czekamy aż kolejny stróż przejdzie obok nas i biegniemy za jego plecami do zakrętu. Kucamy i przechodzimy po metalowej kładzce do małego włazu piwnicznego. Wchodzimy do środka. Przechodzimy przez drzwi, gasimy pochodnie i idziemy dalej. Otwieramy zamek wytrychami, i wchodzimy po drabinie. Ogłyszamy oberżystę i chowamy go w cieniu niedaleko drabiny. Ze spisu gości dowiadujemy się gdzie zatrzymał się Julian. Idziemy do apartamentu Lorda, przy okazji kradnąc puchar. Strzałą hałasującą odwracamy uwagę strażnika i wchodzimy do apartamentu. Niestety nie ma tam Juliana i sakwy którą trzeba wykraść. Z listu na stoliku nocnym dowiadujemy się o spotkaniu Juliana z kucharzem. Idziemy tam podkradamy się w cieniu, kradniemy sakwę i wychodzimy dzwiami obok baru (za barem jest kielich który morżna ukraść). Strażnika, który się pojawi, oślepiamy bombą błyskową i uciekamy z Gospody dzwiami po lewej od wejścia do zaułku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki