FANDOM

Rozpadliny 2.png

Więzienie Rozpadlin to wykuty w górze kompleks górniczy i fort Młotodzierżców, w którym mieściło się sławne więzienie o zaostrzonym rygorze. Więzienie jest położone w zboczu góry, gdzieś poza Miastem. Cały kompleks ma siedem pięter - cztery najniższe to kopalnie, a wyższe, mające dwa piętra, to fabryka, więzienie i koszary. W misji Ucieczka z Więzienia Rozpadlin Garrett włamuje się do więzienia w celu uratowania Kusego i Bazyla.

PoziomyEdytuj

Kopalnie są nawiedzone, więc zakonnicy opuścili je już dawno. Na samej górze znajduje się kaplica z wodą święconą, a między wszystkimi kondygnacjami znajduje się jeszcze działająca winda.

Page001.png

Mapa kompleksu

FabrykaEdytuj

W fabryce bezpiecznej od nieumarłych, znajduje się wiele maszyn przy których pracują Młotodzierżcy, głównie przy odlewniach młotów. Niektórzy więźniowe z położonych wyżej bloków byli zsyłani do ciężkiej pracy w fabryce.

WięzienieEdytuj

Więzienie pełni główną funkcję kompleksu. Oddzielone od fabryki licznymi posterunkami, liczy ono cztery bloki, między którymi znajduje się mały spacerniak z dybami. W każdym bloku znajduje się dziesięć cel, z czego cztery na piętrze obok posterunku, gdzie znajduje się spis więźniów. Od bloku pierwszego prowadzi klatka schodowa do baraków.

KoszaryEdytuj

Baraki to dwa osobne piętra. Na tym niższym znajduje się kapliczka, a obok niej kuchnia wraz z kantyną. Na przeciwko jadalni znajdują się małe dormitoria zakonników niższych rangą. Stąd prowadzi także korytarz do głównej bramy. Wyżej znajdują się dwa pokoje - biuro Brata Klucznika ze schowkiem konfiskacyjnym i kolejna kaplica. Z kaplicy jest wyjście na balkon wokół całej widocznej części Rozpadlin. Poniżej balkonu jest zalana wodą przepaść.

MieszkańcyEdytuj

W więzieniu może być przetrzymywanych naraz czterdziestu więźniów, a w całym kompleksie znajduje się ponad dwudziestu zakonników, z czego dwóch to kapłani. Znani z imienia zakonnicy z Rozpadlin:

Wspomniany był także Brat Inkwizytor, ale ktoś o przydomku Inkwizytor pojawia się także w Świątyni Młota - prawdopodobnie to ten sam[1].

PrzypisyEdytuj

  1. [1]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki