FANDOM

Zasadzka! - czwarta misja w Thief II: The Metal Age.

OpisEdytuj

Jakiś czas po włamaniu do Posterunku Nadrzecze, Garrett postanowił spotkać się z jednym z paserów, Farciarzem, w gospodzie "Pod Koślawym Bełkotliwcem" w sprawie "upłynnienia części towaru". Kiedy jednak tam przybył, zauważył, że kilku strażników miejskich postanowiło zaczaić się na niego w gospodzie. Po minie Farciarza okazało się, że to on wydał Garretta. Ten jednak zdążył użyć granatu błyskowego i zbiec z miejsca zdarzenia. Postanowił wrócić do domu, ale okazało się, że kilku funkcjonariuszy Straży Miejskiej przybyło tam przed nim. W takim układzie Garrett zakradł się do mieszkanie, zabrał klucz do Przedmościa i tam się udał z zamiarem przeczekania obławy.

CeleEdytuj

  • Wydostań się z zasadzki i wróć do swojego domu w północno-zachodniej części Miasta.
  • Kilku przedstawicieli Straży Miejskiej zasadziło się na Ciebie w mieszkaniu. Powinieneś znaleźć inne schronienie - najlepiej w Przedmościu. Jest w tym jednak pewien haczyk: musisz się zakraść do swojego domu i zabrać klucz, który otwiera bramę do Przedmościa. Schowałeś go w sypialni, w sekretnej przegrodzie szafy (nowy cel).
  • Gdy już zdobędziesz klucz, podążaj w kierunku Przedmościa. Przekradanie się miedzy ludźmi szeryfa i
    Thief2 2012-03-13 17-13-55-87

    Nieudane skradanie może skończyć się tragicznie...

    posterunkami straży może okazać się trudniejsze, niż przypuszczasz.
  • Nie zabij nikogo (ekspert).

ŁupyEdytuj

W mieście można zebrać łupy o wartości 592: złoto warte 542 oraz kosztowności o wartości 50. Doliczany jest także łup z poprzedniej misji.

CiekawostkiEdytuj

  • W jednym z mieszkań w żelaznej skrzyni można znaleźć niezniszczalną strzałę. Można ją wbijać w dowolną powierzchnię, strażników, a i tak zawsze będzie można ją odzyskać. Jednak mając ją aktywną w ekwipunku i przełączając się na inną broń, tracimy strzałę bezpowrotnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki